(5017)
4.8 / 5 (5017)
  • FRI FRAGT VED KØB OVER 499 KR
  • LEVERINGSTID 1-3 HVERDAGE
  • 30 DAGE RETURRET

Ingen varer i indkøbskurven.

KUNDESERVICE

Hvis du har brug for hjælp eller har et spørgsmål vedrørende et produkt, kan du kontakte os via mail. Kundeservice besvarer alle spørgsmål på mandag - fredag 08:00-15.30. Vi vil svare på mail indenfor 24 timer men ofte endnu hurtigere.

Maile dit spørgsmål til kundeservice@kalaskongen.dk Længere nede på siden finder du ofte stillede spørgsmål og information om hvordan du returnerer en vare.

Kalaskongen.dk drives af W&G Handel, Momsnummer DK12866364

Ofte stillede spørgsmål

Levering: 

Har I en butik jeg kan besøge og købe produkterne?

  • Vi har desværre ingen fysisk butik, da vi er en webshop.

Min ordre er leveret i en pakkeshop langt fra min adresse – hvad gør jeg?

  • Hvis din pakke er leveret langt fra din adresse og du ikke har mulighed for at afhente den, så bedes du kontakte vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk

Vores kundeservice vil herefter kunne kontakte Postnord og muligvis få flyttet pakken tættere på din adresse. 

Er min ordre blevet afsendt?

  • Har vi afsendt din ordre vil du modtage en mail med et link til tracking. 

Kan jeg få sendt min pakke med express levering?

  • Det er desværre ikke muligt at få sendt en pakke med express levering, dog forsøger både vi og Postnord altid at få pakken hurtigst muligt frem til dig. Du har mulighed for at vælge tilvalget PRIO, hvilket indebærer, at din pakke bliver sendt samme hverdag, hvis din ordre er lagt inden kl. 14.

Returnering: 

Jeg ønsker at returnere min ordre – hvordan gør jeg?

  • Du kan returnere hele din bestilling og dele af den, så længe varerne ikke er taget i brug. Du har 30 dage efter modtagelse til at sende retur. Læs mere om returnering her

Min ordre blevet leveret for sent, og jeg har ikke brug for den nu – hvad gør jeg?

  • Hvis din pakke er leveret for sent og du ikke længere har brug for den, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk Bemærk at du bør læse vores leveransbetingelser først, hvad der anses som forsinket, og hvad "Normal leveringstid" indebær.

Reklamation: 

Ét af produkterne i min ordre var ødelagt ved modtagelse - hvad gør jeg?

  • Hvis du har modtaget et ødelagt produkt og du ønsker at reklamere, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med billeder og beskrivelse af fejlen, samt dit ordrenummer. Vores kundeservice team sidder klar til at hjælpe dig med at finde en god løsning på problemet. 

Jeg har modtaget et forkert produkt - hvad gør jeg?

  • Hvis du har modtaget et forkert produkt, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med information og billede af hvilket produkt, du har modtaget og hvilket der mangler. 

Nogle af de bestilte produkter manglede ved levering - hvad gør jeg?

  • Hvis du mangler at modtage et produkt, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med information om hvilket produkt, du mangler at modtage.

OBS: Kagebilleder kan ligger i bunden af pakken, og du bedes derfor tjekke dér inden du kontakter kundeservice. 

Spørgsmål til varer: 

Jeg er interesseret i en vare, der ikke er på lager nu. Kommer den på lager igen?

  • Hvis du er interesseret i en vare, der ikke er på lager endnu kan du skrive dig op under ’Underret mig, når denne vare kommer på lager igen’ på produktsiden, så vil du modtage en mail så snart varen er på lager igen.