KUNDESERVICE
Hvis du har brug for hjælp eller har et spørgsmål vedrørende et produkt, kan du kontakte os via mail eller chat. Kundeservice besvarer alle spørgsmål på mandag - torsdag 09:00-17.00 og fredag 09:00-16.00. Vi vil svare på mail indenfor 24 timer.
Maile dit spørgsmål til kundeservice@kalaskongen.dk Længere nede på siden finder du ofte stillede spørgsmål og information om hvordan du returnerer en vare.
Kalaskongen.dk drives af W&G Handel, Momsnummer DK12866364
Ofte stillede spørgsmål
Levering:
Har I en butik jeg kan besøge og købe produkterne?
- Vi har desværre ingen fysisk butik, da vi er en webshop. Adressen som du finder på siden, er vores lokale returadresse i Danmark. Der er ingen varer på adressen.
Min ordre er leveret i en pakkeshop langt fra min adresse – hvad gør jeg?
- Hvis din pakke er leveret langt fra din adresse og du ikke har mulighed for at afhente den, så bedes du kontakte vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk
Vores kundeservice vil herefter kunne kontakte Postnord og muligvis få flyttet pakken tættere på din adresse.
Er min ordre blevet afsendt?
- Har vi afsendt din ordre vil du modtage en mail med et link til tracking. Mailen er dog sendt fra vores moderselskab, og vil fremgå som W&G Handel i emnefeltet, og ikke Kalaskongen.
Kan jeg få sendt min pakke med express levering?
- Det er desværre ikke muligt at få sendt en pakke med express levering, dog forsøger både vi og Postnord altid at få pakken hurtigst muligt frem til dig.
Returnering:
Jeg ønsker at returnere min ordre – hvordan gør jeg?
- Du kan returnere hele din bestilling og dele af den, så længe varerne ikke er taget i brug. Du har 30 dage efter modtagelse til at sende retur. Læs mere om returnering her
OBS: Det er vigtigt at du selv returnerer din pakke og ikke lader den gå retur automatisk, da det koster et gebyr på 130 DKK.
Min ordre blevet leveret for sent, og jeg har ikke brug for den nu – hvad gør jeg?
- Hvis din pakke er leveret for sent og du ikke længere har brug for den, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk
Reklamation:
Ét af produkterne i min ordre var ødelagt ved modtagelse - hvad gør jeg?
- Hvis du har modtaget et ødelagt produkt og du ønsker at reklamere, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med billeder og beskrivelse af fejlen, samt dit ordrenummer. Vores kundeservice team sidder klar til at hjælpe dig med at finde en god løsning på problemet.
Jeg har modtaget et forkert produkt - hvad gør jeg?
- Hvis du har modtaget et forkert produkt, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med information og billede af hvilket produkt, du har modtaget og hvilket der mangler.
Nogle af de bestilte produkter manglede ved levering - hvad gør jeg?
- Hvis du mangler at modtage et produkt, så kontakt endelig vores kundeservice på: kundeservice@kalaskongen.dk med information om hvilket produkt, du mangler at modtage.
OBS: Kagebilleder kan ofte ende i bunden af pakken, og du bedes derfor tjekke dér inden du kontakter kundeservice.
Spørgsmål til varer:
Jeg er interesseret i en vare, der ikke er på lager nu. Kommer den på lager igen?
- Hvis du er interesseret i en vare, der ikke er på lager endnu kan du skrive dig op under ’Underret mig, når denne vare kommer på lager igen’ på produktsiden, så vil du modtage en mail så snart varen er på lager igen.